Tuesday, July 28, 2009

HanTu KeTaM

Saya memang agak "hantu ketam"
I mean..suka makan ketam...bukan jd hantu ketam okeh!

Dah 2-3 minggu asek terliur2 nak makan ketam masak lemak cili padi
Tp disebabkan tak cukup ahli keluarga, saya simpan dulu hasrat keliuran saya itu, smpi encik suami pulang (again...i hate to sebut "pulang"... mcm haku ber-MADU pulak...muahahah)

So weekend baru ni, tercapailah hasrat dihati si hantu ketam ini...hik3

Tatau murah ke tidak, sekilo rm12...mula2 saya amik 3 ekor saja, cukup la 2 ekor for hantu ketam dan sekor for bukan hantu ketam...hahaha
Tp pakcik penjual ketam amik semua, dan timbang dan ckp cukup sekilo laaa...so 6 ekor semuanya! melantak la cukup2 ...




Ketam yg siap di- lemak cili padi- kan
(ekceli tak cili padi sgt...takut pedas melampau...maklumlah...saya bukan pemedas org nya)












Pas asar, hari Sabtu
Bwk anak teruna mandi pool kat Putra Palace

Hish hish hish...
tatau nak describe aksi ini...seksi atau luc-hah....hihihi










feeling2 minum air dlm gelas kaki panjang kat pool side...hahaha tp dpt air kotak coklat je la yek


seperti biasa, mummy hanya penonton...
nti la beli swimming suit muslimah, hahahahah


Fuuhhh...penat tgk anak teruna..balik swim, terus ke pizza...utk mencapai hasrat tekak yg kedua...
Variety box, setelah keciwi tak dpt beli masa hari jumaat tu...haha


Hari Ahad, tak masak...hahah malas!
So pekena lunch kat Anjung Keli saja lorrr




0 comments: