Tuesday, April 19, 2011

me @ 32 y.o

Bahawasanya
saya telah berusia 32 tahun (sila tepuk tangan)

tahun lepas saya dah buat entry 31 senarai kesyukuran...so this year just tambah satu jek la senarai tu ek?

32. saya bersyukur masih diberi kekuatan untuk menghadapi sebarang dugaan dan cabaran...alhamdulillah

tapi...nak tambah jugak satu senarai harapan iaitu:

- harap dapat habiskan study tanpa masalah yg berat (sampai bleh nangis2 tersedu sedan-hingga-nak-quit-study) ha ha ha..sebab mengikut prinsip groupmate yg dah viva (ohh bestnya)...kalo bleh sila habiskan lab work pada semester ke-6 .maka semester ke -7 anda sudah boleh mula writing dengan senang hati dr pagi smpi ke malam utk make sure semester ke -7 itu tamat dan anda sudah complete kesemua 5 chapter thesis...
-itu la harapan saya dalam study saya ini...kalau di kira2, semester ke 7 saya adalah pada akhir 2013 dannnnn januari 2014 saya plan utk kembali ke Perlis kerana saya mementingkan persekolahan anak teruna saya yg akan memulakan sesi Tahun 1 beliau pada waktu itu...(saya tak rasa tukar2 sekolah tu satu cadangan yg baik utk anak saya)
-tapi...kembali ke Perlis itu bukan lah bermakna kembali dengan skrol phd sbb saya tau masa tu saya tak mampu dan tak mungkin siap tulis thesis pon...so semester ke 7 dan ke 8 saya adalah utk menulis thesis semata-mata...insyaAllah...
-apa-apapun kita kena merancang tapi kuasa Allah jua yang menentukan...saya cuba sedaya upaya dan bertawakkal... (bak kata ibu ariq; kite buat ikut kebebasan kite agar hati pon senang :P )

okeh...ni kad sebedey anak teruna bg kat mummy dia...comel jek balik2 dari bandar, sorok kad kat belakang.



tulis seniri kat enverlope (tp babah la yg guide )

saya tak dpt adiah pon dr arjuna...tak pe la...postpone utk 18 tahun akan datang punya besdey pon tak pe, janji bila dia retired nti, dia bg saya duit kwsp dia kat saya (hahahah...bini yg kejis)

tapi...saya belikan diri seniri hadiah...hahaha...



purse merah
tak niat pon nak beli tp duk ronda2 terminal baru ms hantar mak ayah hari tu, nmpk kiosk jual purse...jenguk2 dan kecah2 kan purse yg mamat cina tu jual.pas tu malas susun balik...mamat tu ckp "tak pe, nti saya susun semua...janji u beli" hahaha boleh...berkenan ngan kaler merah ni terus la bayar...

tak de brand pon...hahahaha

"semoga di usia 32 tahun ini saya lebih matang, lebih vogue, lebih rasional tak de sentap2 terhadap kes-kes tertentu or kes-kes berbangkit (hohohoh...) dan menjadi mummy yg baik tak garang mcm singa dan isteri yg mulia, aminnnn


0 comments: