Monday, October 21, 2013

masak dan makan

cucur ayam

!alkisah..saya n arjuna penah makan cucur ayam sedap kt umah cikgu BM ktrg masa form 3..sampai skrg saya selalu terbayang2 rasa cucur yang wife cikgu tu wat.kunun aritu nak try tapi tak menjadik la...huhuh

masak lemak udang

jemput bilis dan english london tea.
beli corelle cup tu dah bertahun..ni fes time rasmi hahaha .kufur nikmat kah aku ini? *sigh*

burger the very simple
tumis bawang n campur ayam cincang.perasakan dengan sos BBQ.balut ngan telur dadar.kapit ngan salad+mayo+sos.siap

roti piza.ni kalo dah malas tahap cipan n stok roti nak expired esoknya haha

Mc Egg
hahah ni isteri malas nak prepare bfast bekal suami.wat telur kapit roti jek tapi tetap nak vass tu yg tulis mc egg.so suami tgk rasa mcm beli kt mekdi la gituuuuu

roasted chic with salad and chips

homemade chicken burger
gigih uli dengan tulang empat kerat wat roti burger seniri.tapi blom terer lagi dowh...roti peroi bila digigit...hahah

mushroom soup + roti
ni pon bila malas petala ke sebelas kuasa tiga

red velvet
percubaan kali kedua.pon failed.udah ler tak jadi "red".rasa pon tak mengancam.tp cheese cream tu boleh tahan mebelesss :)

roti inti ayam BBQ
ni utk bekal makan dalam kete masa drive balik mersing.ktrg selalu gerak balik around 6 petang.so bila stop solat maghrib, ktrg bukak bekal makan la hihih.jimat masa..makanan pon dijamin bersih suci halal dimasak dgn kasih sayang indah umpama pelangi kahkahkah *choiii*

last but not least

bestnya kalo dapat set meja makan kaler pink gini...saya suka!saya suka!


0 comments: