Sunday, July 18, 2010

440 km sudah ku tinggalkan Teduhan Kasih

A11-13
safely arrived at 840 pm

alhamdulillah
journey adalah dlm keadaan baik

lori 3 tan
smpi agak lewat
1130 am

kerja angkat mengangkat kotak, almari, rangka katil, tilam , meja dbs
dilakukan oleh 2 org pekerja (driver dan kelindan lori ) saja
ayah saya hanya tolong sket2

tak pe la
2 orang pekerja itu pon suda cukup gagah perkasa hingga mampu memikul sofa cleopatra (dan-dan sofa coklat tu jd cleopatra)dengan sebelah tangan.hoh...badang ke hapa?

1230 pm, kerja punggah memungggah dah setel

syukur...
seme brg2 umah saya muat masuk dlm lori tu
sbb 2-3 hari b4 tu
saya dan ayah serta emak suda risau2
kot seme brg tak muat masuk lori

saya pulak
sah siap pilih2 kotak mana yg "mungkin terpaksa di tinggalkan dlm stor"

pas dah siap masuk brg dlm lori
kami seme cam lipas kudung mengemas brg utk masuk dlm kete, mandi2 dan sapu2 rumah sket
(tima kaceh kepada mama marissa sbb tulung sapu rumah saya)

kalut giler je masa tu sbb kena bsiap cepat
sbb lori nak follow kete kami sbb nak hantar mesin basuh ke rumah sewa sepupu saya di kolej pembantu perubatan di AS

hahaha
mama marissa jd saksi akan kekalutan itu
hinggakan inner tudung syria pon saya dah tak jupe kat mana saya letak
hahahah
jd nyerr...pki la tudung syria tanpa inner
sungguh tidak hawt mummy amjad pada masa ituuu

(smpikan sepanjang drive ke AS saya mbebel " huhu...tak penah pki selebet cam ni di luar dari Kangar...hahah...feeling2 artis ko)

tik tok tik tok
kami seme bgerak tepat kol 1 pm

hehehe
masa tu mama marissa je yg ada
dah agak dah tak smpt tgu ibu ariq
kuh3
mujur ada rezeki nak laga2 pipi ngan ibu ariq yg sampai masa kete saya dah keluar selang 2 buah rumah dari Teduhan Kasih

heheh
if tak sempat
saya rasa musti ibu ariq peluk tinag pagar Teduhan Kasih sajork, akibat keciwi!
ngehngehnegh

tapi
duk kalut sbb lori dah standby dan dah gerak
maka tiada la episod tangisan di situ
kalo idak
harus lah Taman Behor Indah banjir sekejap
hahahaha

apa-apa pon
moga kita jumpa lagi yek ahli2 puakku
yg saya tak sempat jupe adalah ibu Niyaz dan Ana saja
ucapan saya: kenang daku dlm doa mu. (hehe...klasik sguh ucapan)

esok
lori akan smpi sini
saya ckp kat arjuna
sok turn saya, mak, ayah dan amjad lak yg rileks2 tgk tv kat umah
sok turn dia dan kwn2 dia lak membanting tulang empat kerat mengangkat brg2 yek
hahaha

nti saya update lg...
daa...

p/s: Teduhan Kasih yg bakal ku rindui... :(




0 comments: