Wednesday, March 2, 2011

3T + 5B ~ dulu dan skrg

besar dah anak mummy
sob sob

by the time amajd reach 3y 8 mths, dia bakal jd "abang"
sedih pulak rasa...huhuhu
bukan tak suka ada baby baru or bertambah anak
tapi...saya rasa perasaan ini normal kot?

ye lah...pd sapa yg kenal saya, tau la cam ne kehidupan saya dan amjad sejak dia lahir smpi la saya tgl di Kl utk sambung study ni

banyak kenangan saya dan amjad, berdua ke mana saja, susah senang (hujan, ribut, blackout, takut tengah malam...)

so bila dia nak dpt adik, sket sebanyak naluri keibuan saya tersentuh...saya takut tak ter-bagi kasih sama rata natara dia dan adik, takut kalau saya makin "garang" dgn dia, takut kalau dia rasa tersisih...sedangkan Amjad sgt "istimewa" bg saya di sebabkan "kenangan2 bersama dia" yg merupakan pengalaman berharga utk saya

tiap malam or bila tgk gambar2 dia or terkenang2 apa yg dia buat yg bleh menyebabkan saya ketawa atau marah...saya jadi sayu...meleleh air mata.apatah lagi kalo tenung wajah dia masa dia tido...konfem air mata saya mengalir laju smpai bengkak2 mata...

ni gambar amajad masa umo setahun..inesen je muka...comel anak mummy



ni gambar terbaru masa lepas gunting rambut

kebetulan hari tu dah tak takut gunting rambut, tak nangis...duduk seniri atas kerusi kt kedai gunting..good boy sayang!

ni gmbar dia ngan uniform sekolah :)


p/s: byk lagi gambar nak letak, tp tak jupe lak dlm folder pc ni.mebi dlm folder lappy kot

Amjad, mummy sayang amjad sangat2..kalau mummy ada termarah amjad ke...mummy mintak maaf...mummy tau kadang2 mummy tak dpt tahan sabar (apatah lg dlm keadaan fragile ngan sarat cam ni :( )...mummy sayang amjad tau...amjad anak sulung mummy yg sgt istimewa dalam hati mummy...samapai bila2 ...samapai akhir hayat mummy...
huhuh (mummy nangis lagi sambil taip ni)

0 comments: