Friday, March 25, 2011

mungkin ia jalan penyelesaian

tajuk mcm kontroversi ker?
hahaha

ermm...saja nak promote produk ni
cam menarik jgk

tgk model pakai pon nmpk cam comel je...ye laahhh...model kurus comel mmg la seme nmpk cantik
(eh saya pon kurus gak per...peknen pon bdn tak naik2...hahah perut je ke depan...koh3)

so ni mungkin bleh jadik salah satu jalan penyelesaian kepada pemakain bju yg tersingkat...tp dah ter beli bju singkat dan lengan pendek sbb baju tu sgt2 cute...so nak pakai kena tutup aurat...maka bleh la try X10der ni kot...

tapi ni produk baru (saya rasa la)...tatau la kot akan datang ada pulak komen mengatakan pemakaian sebegini tetap tak elok dlm proses menutup aurat...hohoh...jgn salahkan saya pulak utk promosi ini (eh...saya promote bukan sbb jd duta or sbb saya jual tau).saja share menda2 yg cute miut cam ni

so nak beli kt ner? aa....google seniri la..hahaha...dlm fesbuk pon ada kot








0 comments: