Monday, April 30, 2012

my 1st birthday party

Birthday party AIDAN saya mmg plan lama dah nak buat kt KFC.kenapa? ekceli...saya yg teringin celebrate kt KFC...hahahaha...mummy yg lelebih tau. tapi dah kata share bulan ngan anak...so beri laluan je la yek.
so far ok la.bajet pon saya rasa sama je kalau buat kt umah dan jemput keluarga terdekat.sbb saya tau sgt...ngan mak saya tu, tak de maknanya kalo jemput keluarga terdekat je pon nak hidang bihun goreng ngan keropok ngan air sirap jek.mesti menu kena lengkap...so dah alang2 gitu, sesekali try la yg berbeza sikit.ala...KFC je pon, bukan celebrate kt TONY ROMA'S (macam penah makan kt situ pon..hahaha)
asalkan seme hepi, dah memadai.padahal birthday boy tak paham apa2 pon.
party theme adalah pilot and aeroplane...sbb kunun nak Aidan jd Pilot la bila dah besar (ok ok..mummy over)..hahaha...insyaAllah la...tapi harap2 pilot yang best2 la adik yer...paling2 pon pilot Royal Brunei...jgn Airasia lak adik yep? tak pon adik bukak je syarikat pemerbangan seniri,tambang murah punya pon tak pe...wat lak nama MurahKeDer.com...hahahaha
tetamu cuma famili kakak saya, famili mertua , famili seniri dan famili mertua kakak saya...mak sedara saya tak dpt join.ada hal
party ni ada 3 pakej kalo tak silap.saya amik pakej plg rendah.utk 10 kids dan 10 adult...sapa2 berminat leh pi tnya kt KFC..pakej minima serendah rm250 je
goodies utk para tetamu...saya prepare utk 8 beg saja...so boleh bg meriah sikit la. jam loceng, set utensil beli kt ikea, dalam kotak merah tu mug kecik.dalam bekas dadih tu sagun (tau tak sagun tu apa?).then yg bentuk aeroplane tu fridge magnet...mummy handmade tau...ada sapa nak tempah? harhar...
hadiah2 aidan dpt...
beskal biru jiran sblh bagi.moto polisi tu tok wan bagi...yang lelain tu, dari aunty dan uncle dia.mummy ngan babah bg apa? hahaha...dah kuo bajet celebration, kira ok la kan?

0 comments: