Sunday, April 15, 2012

saya sudah ada anak gegurl :)

ye lahh anak gegurl...tapi anak orang lain...kira ok jgk la kan? feeling2 seniri jek ;)

6hb saya dan keluarga kecik berserta mak, pegi visit Nur Aisy Ayieshah..gegurl bff saya kat Jengka nunnn...

Ni anak teruna saya,tukang tulis pada kad utk Ayieshah..hahaha tulisan tungggang langgang



ni diaper cake Mummy Su buatkan...



1st time try wat diaper cake...ok tak? boleh la kan...hahaha...geram tgk baju gegurl comel2...kalao duit kencang, harus lg byk ku borong.tp tak pe la...bebila boleh beli lagi...hikhik

iye la kan...Intan pon tak kedekut ngan anak2 saya...Si amjad tu, pantang je Mak andak dia jupe dia.ada je buah tangan, toys, hadiah seme...smpaikan Amjad kalu nmpk muka Mak Andak dia, dah senyum2 sebab tahu mesti dpt toys...koh3 tapi pas ni tak de la ye Amjad.Mak Andak dah ada baby seniri, you bawa diri je la...hahahah

Ni lah Ayieshah



tido je keje dia, malam bjaga pulak


bertabah la mama dan papa ye...sila amik giliran shift bjaga malam



ihihihi..geram...nak geget tak smpi hati sbb tido elok



tak dapat nak amik gmbr byk sgt...sbb kecoh bercerita seme...anak2 saya lg duk ligat satu rumah...hohoho...gmbr jari tangan ngan kaki pon tak sempat nak amik...huhuhu

ni saja nak rewind memory

gambar konvo Intan..masa ni minah ni peknen 3-4 bulan

Happy for her :)


dengan ucapan: si baju biru, bila boleh grad pulak? wakakakaka

kitorang sama2 grad degree dan master...tapi saya mengalah bg dia grad phd dulu...hahahaha

ni gmbr studio.masa grad degree...muka suci kami, zaman remaja riang ria...skrg remaja jugak tapi remeja senja gituuuuu



Ayieshah, sila pilih nak mana satu anak Mummy Su ok...jangan risau, dua2 bakal jejaka pujaan malaya punya, hot gitu...

Yang besar Doktor Pakar cum Astronout


Yang kecik Pilot cum Chef Selebrity gitu...


wakakakakaka....larrikkkkkkk

0 comments: