Friday, May 8, 2009

naK GelaK SaMpai TerSeDaK

hahahaha

baru lepas balik dari bilik koordinator subjek ebt204
dia suh baca borang hea 07
borang yg student isi untuk nilai pensyarah2 mereka
dan borang ini adalah untuk menilai saya, dia dan juga dia

hahahaha

nak tergelak smpi tersedak
baca 2 borang yg dihulurkan kepada saya

"puan azwin nmpk comel bila marah"

and another one

"although ,puan azwin's voice is very loud, but i like her style.keep it up"

wah wah wah

may i take this comment as compliment or what???

serius...saya gelak smpi tersedak!

ye...
suara saya sgt KUAT di dalam kelas okeh
sbb:

-nak kejutkan budak2 yg sdg lena di ulit intan
-nak bg diaorg pay attention
-suara saya mmg sedia ada kuat secara automatik di dalam kelas (mahu pun di rumah), walaupon suara saya adalah kecil spt kanak2 ribena
-kelas adalah besar (seramai 136 org)...dan kadangkala mikropon yg disediakan tidak lah berfungsi dengan senonoh...so haruslah saya kena jerit dan jerit dan jerit....smpi suara hilang then bertukar cam suara pondan

ohh...saya nmpk comel bila marah???

giler arr

selalunya, bila saya marah...saya tgk muka amjad faheem dan khairul fahmie agak stress je
hahah
so maknanya saya tak nmpk comel la bila marah
mungkin insan berdua ni nmpk saya cam GODZILLA terlepas dari kurungan kot!

muekekekeke...

0 comments: