Tuesday, August 4, 2009

baby I.A

Ini
wakil tunggal baby 2009 dari puak nakal
(giler keji kitorang ada puak okeh...)

Baby I.A
nama final dia tak sure lg apa...saya bg cadangan Imran Ajmain tp ibu dia tamau..takut baby jd artis bila besar nti
hahaha
.
.
Wah wah wah
geram tgk baby kecik
rindu bau baby kecik
tp apakan daya...
tidak boleh memproses utk diri sendiri lg wat masa neh
muekeke
.
.
rasanya dah lama tk melawat first baby kawan2
rasanya lebih 2 tahun jgk...the latest adalah baby first baby seniri
hahah
.
.
so melihat keadaan baby baru, baby first dari ibu baru
teringat situasi saya
masa mula2 dpt baby seniri
.
.
iye ler
seme serba serbi kena start from zero
seme cam blur
seme cam tatau nak wat pe
.
.

eh kenapa baby cry?
eh dia lapar ke kenyang ke?
kenapa dia tidur je ek?
cm ne nak mandi kan?
cam ne nak breast feed baby?
.
.
tu belum lg kisah psl diri seniri..
kenapa sakit ni?
kenapa itu?
kenapa ini?
hehehe
.
.
dan saya masih kagum
masih gerun
masih juga rasa seriau
bila kawan2 bercerita pengalaman bersalin normal
yg masing2 tempuhi
.
.
vavavavavavava
erm...hingga ke saat ini
saya masih memilih option "keratan rentas"
untuk proses bersalin next baby (sekiranya ada rezeki)
.
.
"feel la sekali sakit bersalin normal awin..."
.
.
iye iye iye
kalo masa tu
pi spital dah bukak 8 cm
sanggup le saya bersalin normal
tp kalo masih terhegeh2 nak tgu 6cm pon smpi 14 jam
errr...saya sain borang aje la yek!
*
*
*
*
*
akhir sekali
ni budak "keratan rentas" ni
mummy pki apa pon seme sibuk nak pki jugak
ha hambik ler....

ihik ihik



0 comments: