Sunday, June 20, 2010

untuk babah

untuk babah kesayangan saya...

babah yg terbaik buat saya,

babah yg selalu manjakan saya,

babah selalu belikan toys otomen utk saya setiap kali balik perlis,
pernah satu kali tu, babah tak sempat belikan saya toys, saya mencarik2 dlm beg babah dan terus merajuk seharian dgn babah,

babah yg selalu rindukan saya, akan anto msj kat mummy saya "babah rindu amjad sangat2.." hinggakan mummy jeles dan m'balas msj berbunyi " amboi, rindu anak je ke?tak rindu mummy?"

babah yg sedia mendukung sy di mana jua,tak kira ujan atau panas wpon babah sendiri letih

babah yg sanggup bangun awal pagi tatkala saya kejutkan babah ajak bergurau senda, sedangkan mummy syokkkk je terbongkang tidoq!

babah yg belikan saya junk food, lantas mbuatkan mummy mbebel

babah yg tak pernah tinggikan suara kat saya, marah saya bila saya notty, tp kalau ngan mummy, saya semedang je kena marah, huhuhu..mummy garang!

babah yg memaksa diri bersuara ceria bila bcakap kat telefon dengan sy, sedangkan masa tu babah sangat sakit atau demam

babah yg sedia temankan saya tengok dvd otomen, sambil berpura2 menjadi raksasa berlawan dgn otomen, oh oh oh

babah yg selalu buat lawak dgn saya, hingga saya ketawa terbabak2

babah yg selalu jd geng saya utk swim kat pool, berendam dlm tub smpi kecut2 kulit tangan kaki

babah yg boleh diharapkan jaga saya semasa ketiadaan mummy, bila mummy bizi...tp MUNGKIN lepas tu rumah jadi tunggang langgang kot?

apa-apa pun
babah sangat terbaik buat diri saya

HAPPY FATHER'S DAY , BABAH!



catatan Amjad Faheem tpi di taip oleh:

0 comments: