Saturday, September 25, 2010

Amjad Faheem suda 3 tahunnnnn.....

anak teruna saya suda berusia 3 tahun
alhamdulillahhhhh...

maka, pd tanggal 24 sept iaitu sehari sebelum hari ulangtahun kelahiran beliau, kami telah bersepakat dengan teachers di skul beliau utk membuat parti liarrrr sebedey party utk beliau bersama rakan2 seperjuangan di sana...

teachers pulak dengan rela hati mahu menggabungkan pary tersebut dengan majlis hari raya...kui3

ni goodies bag utk kanak2 dan juga utk teachers kanak2


ini gambar kami sekeluarga di hadapan skul SRI KRISTAL SEKSYEN 8


sampai2 jek rakan2 beliau sedang menjamu selera dengan bihun sup.beliau tumpang sekaki jugak..tp teacher yg suapkan


ini adalah kek otomen.saya tempah di internet yg mana pembuat kek adalah dari setiawangsa.rege kek adalah rm60 utk 1kg..saya tempah yg simple2 saja sbb saya takut kalo grand sangat dekorasi kek tersebut, anak teruna saya meraung2 pulak tak nak potong kek itu nanti


tapi bila tgk kek tu macam kecik, saya rasa tak sedap hati.takut tak cukup utk semua kanak2...maka saya beli seketul lagi kek di bakery pusanika ukm...kek mosse yogurt stoberi .rege dia rm35 jek...murah kan?


sesi bergambar bersama kek2 beliau

beliau kelihatan sedikit blur...maklum lah baru pertama kali mengadakan sebedey party bersama kanak2 lain yg agak ramai jumlahnya
oh ya...cantik tak topi sebedey itu? idea dan kretiviti si mummy yg tak berapa kreatif.

bersama rakan se-group utk usia 3 tahun.


ni semua rakan2 beliau di sekolah

tp ada yg tak de dlm gmbr ni sbb ada yg belajar di sekolah lain (smart readers dll) tp di hantar ke nursery ini slps waktu sekolah...sbb ni waktu pagi, maka mereka masih di sekolah laaa...

belon2 adalah lewat smpi sbb tukang tiup belon mengalami sakit perut...hoho

smpi nak cair dah lilin tu menandakan begitu lama masa yg di mabil utk memadamkan api lilin tersebut...wakakakakaka

tiup kek...


potong kek


proses pembahagian air kepada rakan2


tidak perlu di perkenalkan lagi




bersama teachers beliau


proses pembahagian harta pusaka goodies bag kepada rakan2




dpt duit raya

owh...yg bg duit raya tu adalah owner nursery ini.hari tu bau pertama kali saya bersua dgnnya...mungkin dia hadir sbb majlis hari raya tu kot.beliau dtg dengan sorang lagi teacher yg free hair baju kurung ijau tu

gadis2 yg mberi lambaian..ihihih


sekian
tu jek la

~saya selaku mummy kpd amjad, mengucapkan terima kasih kepada para2 pengucap ucapan birthday kepada anak saya, tak kira melalui sms atau melalui ym mahupun melalui bisikan hati...muahahaha

~saya juga gembira kerana tercapai hasrat di lubuk hati utk membuat sebedey party utk beliau wpun ianya tidak la begitu grand, megah dan kebaaaabooommm lagaknya.cukuplah kami berpuas hati melihat senyuman dan keceriaan di wajah beliau pd hari itu.dan jugak tidak lupa, melihat wajah malu2 kucing dan aksi drama king beliau tatkala meniup lilin dan menerima ucapan terima kasih dari rakan2 beliau...

0 comments: