Wednesday, January 19, 2011

jalan-jalan carik makan ;P

jenjalan caik makan episod di sekitar PErlis, Juru Penang ngan Kola Sepetang Taiping adalah bersama "hos baru " ni:



hhaha...poyo tak agak-agak...

ok lah...esok 20hb sampai 23hb saya dan keluarga kecik saya akan bercuti di kangar perlis..

2 bulan lebih saya duk tunggu2 tarikh sesuai utk cuti2 makan ke perlis ni...maklum la driver saya ni asek bizi gitu kheennnn...hahahah

so start 2 mgu lepas kitorang siap wat list2 tempat makan dan makanan yg lama dah kitorang duk teringat2 (feeling2 mcm duk kat obersi sekejap gitu)...

jangan memain...list tu siap ikut hari lagi, muekekeke .tp byk jgk yg terpaksa kena kansel sbb takut tak cukup masa (dah feeling cam perdana menteri lak) dan takut tak muat kapasiti perut jugak.

so nti saya akan update gambo makanan jek la pas balik dr cuti makan perlis ni...

disamping tu, saya jugak amik kesempatan ke perlis utk amik sikit barang penting dalam stor Teduhan Kasih, hantar laporan akhir rekod wang panjar dan laporan geran penyelidikan saya (kang susah lak nak dpt geran baru ;P), nak pi bayaq cukai pintu ngan cukai tanah (kang terjadik betul2 mcm dalam mimpi ngeri saya hari tu...hahaha ), beramas mesra dgn kawan2 yg merindui saya (bajet retis kejap), temukan anak teruna ngan mak shimah pengasuh dia, arjuna nak beli jersey kat pdg besar (tak abis2 ngan jersey smpi penuh lemari) dan akhir sekali tentulah untuk melihat pembangunan pesat yg khabarnya sedang rancak dilakukan di BANDAR DIRAJA ARAU...wakakaka, jgn marah warga2 arau yek...gurau jek!

PERLIS, here i come! ewahhh...

p/s: hari ni nak balik awal la...

0 comments: