Wednesday, February 25, 2009

FirST TiME WaT TaG...

Hehehe...jakun sguh diriku
Pertama kali di tag dan membuat tag

Ari ni agak malas wat keje, perut pon tak sedap lak rasa.Lunch pon tak makan lagik walaupon dah beli tapau masa bf tadik...

So amik masa sket wat tag yg Puan Yaa bg assignment nih...

Steps to answer this tag,
1. put your iTunes, Window Media Player, etc.. on shuffle
2. for each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. tag 10 friends.
5. have fun!
******

If someone says ‘are you okay’, you say?

Dunia Belum berakhir by Shaden
...iyo la, nak sedih2, sakit ati pon agak2 la jugak.Kalo tak mendatangkan hasil...abaikan aje la labuuuu

How would you describe yourself?

Makhluk Tuhan Paling Seksi by Malika kot nama pompuan yg nyanyi tu...hahahah buleh tak lagu nih?Harus muntah kuning kawan2 ku yg membacanya

What do you like in a guy/girl?

Sempurna by Andra n Backbone...Kau begitu sempurna...di mataku kau begitu indah...

How do you feel today?

Aku Mau by Once...mau semua menda la kiranya...hari ni hari gaji...mau beli brg2...hahaha tak de kaitan ngan lagu pon

What is your life’s purpose?

From This Moment by Shania Twain...lagu ni my hubby tujukan masa mula2 kami kawen...so this is my life's purpose...yg paling saya nak...right besides you, where i belong...huhuhu smpi skrg tak dapat lg nak duk besides dia everyday...

What’s your motto?

Mencintaimu by Krisdayanti...saya mmg agak jiwang ye kawan2...sila kutuk...secara general...mencintai Allah, Rasul, Al Quran, suami, anak, ibubapa, dan keluarga dan kawan2...

What do your friends think of you?

Suci Dalam Debu by Iklim...BOLEH KAWAN2 ku??? mati la kena sembur ngan air liur...

What do your parents think of you?

Miss You Like Crazy by The Moffats...mak ayah sy mmg sentiasa rindukan anak kesayangan mereka nih...

What do you think about very often?

As Long As You Love Me by BSB...tak kisah la org sayang ke idak...org ingat ke idak...yg penting saya bahagia...ehehehe...

What is 2+2?

Kekasih Gelapku by Mendua...betul ke?

What do you think of your bestfriend?

Teman Sejati by Brothers...saya ada 3 org besfren...yg sorang kawan di kg, kenal dari zaman sekolah menengah, sorang masa kat MRSM dan sorang masa kat matrik...

What is your life story?

Because You Loved Me by Celine dion...time kasih kepada yg menyayangi diri saya setulus hati...tanpa kalian, saya tak mampu berada di sini,ewah...cam ucapan kat Anugerah Bintang Popular je

What do you want to be when you grow up?

Isteri Cerdik Yg Solehah by The Zikr dan Permata Untuk Isteriku by Kopratasa...buleh???? insyaAllah...

What do you think when you see the person you like?

Tercipta Untukku by Ungu...err...ok kan?

What will you dance to at your wedding?

Bertakhta Di Hati by Farah Dhiya...kan saya sgt jiwang...harus la lagu2 jiwang je saya layan, apatah pulak kalo dapat dancing at my wedding gitu...heaven sehhh...

What will they play at your funeral?

Baca Yaasin la ok, putarkan ayat2 suci al quran utk disedekahkan pada roh saya, agar saya dipermudahlan urusan, ditempatkan di sisi org2 yg soleh dan solehah, aminnnnn

What is your hobby/interest?

2 become 1 by Spice Girls..heheh tak balik modal kang, naya kena cop GS ngan kawan2...hahaha

ok...ok...everytime I Close My eyes by Baby Face...apa maknanya tu??Suka tido ker??Tak jugak...

What is your biggest fear?

I don't want to Miss A Things by Aerosmith...tak nak terlepas apa2 yg patut saya lakukan, selagi saya hidup bersama2 org2 tersayang...sblm saya menutup mata

What is your biggest secret?

Segalanya Mungkin by Headwind dan Harapan by Fazli Zainal...26 mei 2005...utk yg mengerti...heheheh

What do you want right now?

I Believe I Can Fly by ntah sapa nama dia...huhuhu dlm pale otak asek pikir mau smbung study ke obersea...mahu pegi...mahu pegi...tuan dekan, tolong la realisasikan impian murni saya...

What do you think of your friends?

Ketulusan Hati by Anuar Zain...

What will you post this as?

Jangan Lupa Sembahyang by Ae-man...oooo...sudah hampir 230 ptg...saya belom solat Zuhur...

Sekian...sila la tag saya lagik kawan2...best jugak yer...heheheh

0 comments: