Monday, February 9, 2009

HOuSe WaRminG TEduHaN KaSiH

Selamat datang ke Teduhan Kasih

Tarikh: 6 Februari 2009
Masa: 12.30 tengahari
Tetamu: Kaum-kaum perempuan, ibu2 dan anak2 gadis PPK Bahan (puak2 yuran murah dan puak2 yuran mahal...heheh...dan jugak yg tidak berpuak, kuikuikui)

Orang kuat house warming...import khas dari Mersing...ini la mak saya Hajjah Azimah Atan.Tidak dilupakan jugak, anak teruna saya sbg penyambut tetamu yg "shy-sht cat"




Mak saya watkan lontong,sambal tumis bilis, rebuskan ketupat segera, dan gorengkan karipap segera yg encik suami bw dari JB, juga tolong watkan air sirap selasih.Terima kasih , mak. Saya pulak sekadar wat puding peach...hehehe.
Aksi-aksi tetamu...




Aksi istimewa ibu mengandung yg berbaju pink yg gumbira sbb permintaan nya utk saya watkan lontong di jamuan "rumah panas".heheheh


Puding peach hasil kerja tangan saya yg tidak berseni...sedap kah kawan2 ?......ahak ahak



Aksi Puan Sri yg mahu masuk gambar dlm blog saya...heheheh


Sekian...(utk tatapan Puan Suria di kejauhan...err...beliau adalah salah sorang ahli puak yg beryuran murah...huahuahuahuahua)
Kawan2...maaf andainya layanan kurang memuaskan sewaktu jamuan di rumah saya.Saya mmg jenis yg neves bila tetamu ramai di rumah...hehehehe .Mujur emak saya sgt peramah...so dia tolong layan tetamu sama...hehehe
Bila2 free, lepak la lagik kat Teduhan Kasih yer....
Terima kasih di atas kunjungan...






1 comments:

Suya said...

wahhhh sangat besttttt......dan sedapnya nampak soto tu....nak buatlah weekend ni tuk "parti tupperware" kat sini...nnt nk mintak resepi begedil ok? heheheh...