Tuesday, January 26, 2010

berhibur di kala poket nipis

weekend yg sempoi

sbb ujung bulan

poket pon nipis

so tak de aktiviti mengukur keluasan pasaraya,
mengagak ketinggian mall
atau menguji kekukuhan eskelator



jadiknya

kena carik aktiviti yg free of charge



maka dgn berbekalkan D3000

syok seniri amik gambar je laaa...

kesian kan?





LOKASI 1













suap bihun celah pangkal pokok pon jadik laaa



LOKASI 2















nak nmpk kurus, saya kena berdiri. kalo duduk sama arjuna, akan nmpk saya sama beso dgn dia,dush!





mummy borek, teruna rintik...good







ada berani posing di sini kawan-kawan?

sila sila


(muekeke...pas transfer gambo2 dlm lappy, saya cepat2 tgk gambar2 kat LOKASI 2 ni...mana tau ada kereta2 yg dikenali sedang berenti di trafik light...keh3...setahun tak abis kena kutuk kang!)



saya tak pandai edit gambar, so dua2 hero ni nmpk hitam terlebih...tak pe la...


"dah besar Amjad nak belajo kat manaaaa?"

"eng-ge-lend (england)"


-syabas anakku!

tp tunjuk peta ostolia




pulang ke pangkal jalan, nak maghrib dah!


aktiviti masak kat The Beach masih di teruskan

bihun utk piknik kat LOkasi 1

Masak lemak kubis (sapa ntah ada sebut psl lemak kubis, tak pepasal saya wat jugak, hehe)

ikan goreng


Sup ayam + cili kicap


masa nak masak sup ayam hari Ahad tu, arjuna ckp masak sket , utk lunch je.sebab petang dia nak belanja makan
*
sbb saya isteri solehah (sambil tunduk dan pintal2 tudung) saya bersorak riang dlm hati
*
keh3...petang tu arjuna ajak makan kat Resepi Rahsia .Again, sbb saya isteri solehah, saya turutkan aja (sambil tunduk dan betulkan hujung lengan baju) muahahahhaha
*
okeh babah belanja, sebab duit mummy tgl rm3 ajer...hahahahha
*
last but not least, 3 hari lepas saya cuba buat cili jeruk utk arjuna, sbb beliau suka sgt makan ni ngan mee or kue teow...tp saya tak tau cam ne rasa dia,sbb tak penah makan.harap2 ok la kot


utk bekalan beliau di Bentong, jgn pulun makan ni smpi cirit udah lerr



0 comments: