Friday, January 15, 2010

nostalgia episod 1

thanks to facebook

karena mu saya bisa mendapat gambar2 nostalgia ini

Masa Darjah 1 Mawar
sila carik saya yg mana satu?
hahahah

eehhh...seriyes nak gelak sampai tersedak tgk gambo budak2 kecik dlm ni
teringat kenangan lama

masa nak masuk Darjah 1 neh, mak siap upah jam tangan
sbb saya tak mo masuk Darjah 1 tapi sudah mahu lompat Darjah 2
kerana b4 masuk Darjah 1 yg ni, tahun sebelumnya saya sudah masuk Darjah 1 dah...tp umo masa tu 6 tahun la kan
so masa dah betul2 umo 7 tahun, kwn2 lama sudah naik darjah tapi saya kena ulang Darjah 1 dua kali
sapa tak hottttt kan?
hahahah
tapi...bila masuk Darjah 1 Mawar nih, hofkos la saya yg paling cerdik,sbb dah belajo semua silibus...
keh3...peh tu cikgu2 pon dah kenal...saya siap demand mahu duk depan sekali....



ni masa From3 kot kalo tak silap... tak pon Form 2


yg ni masa From 2 kot (ayakkk...suda lupa laaa)
masa ni bergambo ngan Cikgu Sivamaniam yang mahu pindah ke Sek. Men. Anderson Ipoh
ni cikgu faveret sang arjuna neh, sbb cikgu ni coach hoki dia (hahah...laki aku tu pon, carik la cikgu faveret yg cerah sket...bleh "copy" kaler kulit)
errm...yg depan pegang kotak hadiah tu dah meninggal dah...rasa nya dah 2 tahun kot...sob sob...dia ni besfren saya kat sekolah agama...selalu kayuh beskal sama2....


gambo ni kecik la pulak
i'm proud to be MJSC-ian
saya yg tepi sekali, belah kanan
duk tepi smpi nak terjatuh dah dari kerusi
hahahah
ok...byk lagi gambo nostalgia neh
dah bwk lek dah album lama dari umah mak
nanti la ada masa scan dan buh dlm blog
utk jadik bahan gelak!
hahahhaha



0 comments: