Wednesday, February 3, 2010

mak saya pon dah reti ber-sms

Owh
ni la dia hadiah yg saya bgtau saya tempah utk hadiah anniversary mak dan ayah saya

Gambar dalam B&W yg dijadikan frame
Saya tempah kat Frame Kasih, ngan Filla
RM 65 saja
promote nie, sbb dah cilok gambar ni dr blog frame kasih...hehehe

sapa2 nak tgk sample2 lain sila klik : http://framekasih.blogspot.com/
nanti saya pon nak tempah gambo saya, arjuna dan teruna...tp tgh carik bajet dulu la...hehehe

skrg ngan mak saya, kalo nak tanya menda yg simple2 saya just sms je
sbb mak saya sejak balik dari Kuching, dah reti la nak guna sms
berkat ajaran menantu beliau yg telah di upah dgn comforter, bedsheet, baju2 tido utk anak2 dan tudung2 ekin utk satu keluarga di Kota Samarahan (hahaha...kes adik ipar yg jeles nih<<-- saya la tuh!)

so saya sms mak, tnya :

"mak , dah sampai ke hadiah adik bg?"(<<---kena guna ayat penuh, tak leh shortform,harap maklum)

"dah sampai, terus paku xlama pas tu pram jatuh cat muka"

iye...itu la sebijik sejibon yg mak saya sms kat saya, heheh
kira boleh la ye...senang sket skrg nak berkomunikasi...









0 comments: