Friday, February 12, 2010

saya tak balik tp mereka yg datang :)

mak dan ayah selamat smpi ke Teduhan Kasih

erm...saya tak balik ke kampung tp mereka berdua sudi menghabiskan masa di rumah saya
sesekali tukar angin selatan kepada angin utara, yg kering dan panas...huhu

mcm2 dah kami (saya dan emak, ayah hanya ikut saja, spt biasa...) plan utk seminggu diorg di sini

antaranya:

1. bawa ke rumah anak angkat mak ayah di Guar Cempedak

2. makan kenduri Hawe kat Kepala Batas (da beli hadiah, tong2 ngan puak, so kena la pegi, kalo tak saya peram taperware tu dlm bonet kete lak)

3. pegi Tanjung Dawai (mak saya nak pi beli belacan sedap, katanya.1st time dia guna belacan masa abang saya bawa balik tahun 2007, terus dia jatuh cinta dan jatuh hati!)

4. Wang Kelian

5. Jenjalan Penang (ni saya kena amik cuti kot, may be on Thursday.tamau pi hari cuti, pasti ramai orang....) (Owh...Penang again? tak pe la, bwk mak ayah jenjalan...diorg mai jauh2)

6. Umah kawan lama mak ayah kat Sg Petani (ni tak sure lg, sbb wife kawan lama ayah mak ni byk cakap sgt peramah...so seharian kena stay umah diorg...so kena set betul2 la, mau pi ke tidak)

7. Padang Besar, haaaa...ni must-go- place kalo mak mai sini.tak lain tak bukan nak beli brooch

so selamat bercuti panjang
4 hari

:P


0 comments: