Wednesday, February 10, 2010

polka dot

Cantik tak baju Elly Mazlien ni?

Saya sunggggguuuuhhhhhhh teruja bila melihat baju ni di dalam akhbar Berita Minggu

terus imagine nak tempah blaus guna kain polka dot cam nie
tp tak mau la wat dress labuh cam Na-O-Mei pakai ni sbb saya kan "renek" orang nya...tak sesuai lak

tapi....try carik kat kedai2 kain Nagoya dan Kamdar, tak jupe la pulak
masa arjuna balik jb pon saya mitak dia tulung carik kat Jakel...tapi nan ado...

last, masa ke Penang hari tu...blok sebelah ngan kedai jual jeruk salak tu ada lah deretan kedai kain.saya try usha, tp tak de jugak kain polka dot black n white tu, yg ada cuma ini:




kain cotton english, polka dot itam, pink, green dan blue

beli la jugakkk...daripada tak de langsung kan?
hehehe

so kalo ada sesapa terserempak ngan kain polka dot B&W ni, roger saya ek...saya cuma nak 2 meter je, utk wat blaus....

**plan nak anto kat Kak Ana Tailor, nak wat lengan cekak getah ada lace cam tu...comei tak ek?







0 comments: