Thursday, May 6, 2010

bagai susunan silangkata

minggu ini sgt hectic
mcm2 aktiviti hakiki
dan jugak kurang hakiki (apa ek opposite of hakiki?kalau fardu saya tau la; fardu ain dan fardu kifayah :P)

- isnin ari tu, alhamdulillah selamat menyempurnakan niat saya utk buat farewell party a.k.a party liar untuk menjamu student yg menetap di bawah pimpinan Rakan Pendamping Siswa saya.mcm ngam2 soi saja sbb memula masuk keje, saya dpt diorg sbg RPS saya...pas tu diorg dah final year, saya pulak dah nak melangkah ke alam tua keluar utk cuti belajar...so sama2 ler kita farewell ye anak-anak sekelian

-gambar party update nti le kalo ingat

-jamu mereka nasik tomato + ayam masak merah + udang sweet sour + acar

-saja order lebih sbb saya mmg tak kan lupakan puak2 nakal Rakan Pembaikpulih Sifat saya sekelian, hahahhaha (harap2nya nti puak2 nakal pon tak lupa la kat saya yep? jgn lak "sudah dpt gading bertuah, tanduk di lupakan" wakakakakakaka)

-Selasa; saya mengahbiskan masa di opis dgn menanda 69 skrip jwpn exam student, tp sampai ke hari Khamis pon tak abis2 lagik

-Rabu; seharian mengadap sesi viva student FYP...uhuk uhuk...

-Khamis; sedang berseronok menanda skrip jwpn student, sambil di dodoikan dengan lagu-lagu jiwang dari MP3 dan dibayukan oleh angin sepoi2-tak-paham-bahasa dr ekon di bilik...saya dikejutkan dgn panggilan agar dpt menghadiri sesi temu dan duga utk M*A...muekekekeke...terkejut tergembaq la hangpa tau dak...abih blur satu ruang alam kepala otak saya...hahaha. natijah nya...OBE ngan jam kredit per week pon saya TERSASUL nak jawab! maapkan saya ye, Tuan D*k*n...gabra sehh...gabraaaaaaa.....

-Khamis ptg ada exam student.tp yg ni sempoi...student 2 org je.best kan? kau ada student 2 org je satu subjek? kuang kuang kuang.

-Jumaat; key in markah dlm sistem...errmmmmm :)

-weekend ni, ada beberapa perancangan, seperti;

1. gunting rambut anak teruna

2. carik kotak (hehe..dr opis smpi ke kangar, keje saya asek duk carik kotak je.dah macam Kapten Kit dah gayanya )

3. ada org sibuk nak makan seafood kat Kola Perlis,tak tau jd ke tak memandangkan beliau baru pulih dari ceri-beri

4. bersihkan halaman asmara Teduhan Kasih dan sampah2 sisa Pesta Bendang depan umah
last week...

5. rasa cam nak pi amik gambar kat luar, nak try tripod baru :)

6. pegi kedai cermin mata.mau carik cermin biru mata hitamku untuk digayakan di sesi percutian keluarga sin chan jun ini...phewwittttt (jgn lupa topi peladang dan 2 pieces bikini juga beserta uv lotion SPF 300+)

7. berbincang mengenai masa depan...apa ke skema ayat sebegini...hahahahaha



0 comments: