Thursday, May 13, 2010

hrp dia dpt jalankan tugas dgn baik ;)

sejak 2 minggu lepas
saya menjalankan usaha
mencari rumah sewa menerusi mudah.com.my

tp semalam
pencarian dah di hentikan
memandangkan
makin lama carik, makin sakit kepala saya
dan semakin stress jiwa raga
kuikuikui

so hari Ahad ni
arjuna akan menjalankan tugas dia pula
iaitu melawat lokasi rumah sewa dan melihat keadaan sebenar rumah itu
sbb thru mudah.com.my, adakala diorg buh gmbr
ada jugak yg tidak

lokasi utama
mestilah senang access ke MRR2
tmpt yg saya akan mengharungi kesesakan lalulintas saban hari :(



saya suda bekalkan arjuna
checklist utk beliau jadikan panduan
maklum la...org lelaki yg pegi tgk rumah
kalau tak de GARIS PANDUAN
mau dia tersasar dr landasan
hehehehe




biasanya
lelaki ni
asal ada tmpt dia nak buh tv
itu suda memadai

tidor depan tv pon diorg ok

tp saya pulak
jenis cerewet tang toilet, paip kat sinki dan keluasan dapo
(mcm la kao tu chef!)

tentang range sewa pulak
setakat rm900 tu adalah yg paling mahal dlm list
huhuhuh

harap2
hari ahad ni
segalanya cepat selesai
dan saya leh pikir
barang mana nak bwk
dan mana nak kena tinggal
kalau2 umah tu nti agak sempit utk sumbat semua brg umah dr Teduhan Kasih

dan paling penting
nak kena tgk
kaler living room kat sana tu
match tak ngan sofa-sarung-kusyen-baru nanti
hihihih



0 comments: