Wednesday, May 26, 2010

cuarto








saya tak tau nak wat seprais apa utk arjuna utk anniversary ini tahun

takmo dah belikan cupcakes cam 2 tahun lepas (lgpon kat bentong kot tak de org jual cuppies online, ha ha)

so saya pikir punya pikir
maka ter-buat la menda ni ( read: buang masa lapang yg ada wat menda ni)

puzzle pictures



gigih ols saya edit guna picasa, anto print kat kedai
pastu balik umah,gunting gambo ni jadik cam puzzle
fuhh...ketar jari dek non...

ni 6 keping sampul surat, ghene gheni (orang perak kata: warna warni)

utk 6 hari arjuna punya job



puzzle picture yg saya gunting smpi ketar jari tu, saya masukkan dlm sampul tu la

so arjuna kena susun gmbr utk 6 hari
(laki tu dah le bz keje, bini lak tambah kan keje lagi...solehah la katakan :) )

arjuna kena susun dan tampal puzzle pictures tersebut dlm ini;
handmade frame



kenapa puzzle picture?
sbb saya bgtau kat arjuna, saya dan dia umpama kepingan-kepingan puzzle tersebut.saling melengkapi antara satu sama lain, utk menyempurnakan kehidupan kami sekeluarga...mcm puzzles tu jugak la...if hilang satu atau silap di susun, maka tak jd ler gambar nya or tak sempurna la gambar itu...


ok la
apa-apa pon
ini je dpt saya wat utk arjuna
(eh..saya dpt flower bouquet lagi tak tahun ni yep? wakakakaka...)

surprise yg tidak memerlukan modal yg besar, cuma kena kretiviti je... (perasan la tu punya kretiviti tinggi, ha ha ha)

HAPPY 4th ANNIVERSARY ENCHEK BIE
love you more , each and every day

-moh kita celebrate kat langkawi yep...sila simpan duit utk 2 set corelle..tetiba.


0 comments: