Sunday, November 15, 2009

4 tahun bersamamu..

15 nov 2005-15 nov 2009

alhamdulillah
walaupon tak ler dedikasi sangat
tp saya bersyukur menjadik penjawat awam di Un*m*p

sepanjang dan sependek pengabdian diri di Gred DS45 ni
ada ler jugak sket pencapaian
idok ler mendap je semedang kan...
hahahah

-dapat gak ler seketol geran penyelidikan utk saya wat research utk student, ada gak ler duit geran utk pi conference (smbil cuti2 mesia, eh...nawaitu tu awin...nawaitu mesti elok sket),ada ler jugak duit wat beli chemical dll utk student

-dpt pi poco2 tetiap mgu, hehehe

-pi potluck kalu tetiba skul rasa nak wat (awat salahkan skul pulak?)

-ada opis senirik sebijik sorang, ada ekon yg remote dia dah tak leh pakai menyebabkan bilik saya sejuk gedi, ada dinding bilik seniri membolehkan saya menampal hasil karya agung saya, hahahahha (Mail PLV kata bilik saya mcm galeri; galeri apa Mail woiiiii...)

-dpt le jugak bonus ujung tahun wpon idak ler banyak mana( cukup la wat beli mangkuk corning ware, taperware, set luminarc, muahahah tiba-tiba jer)

-dpt ler jugak merasa naik gaji tetiap tahun (tgu PTK dpt 4,4...leh naik gaji lagik ye tak?keh3)

-dah cukup 3 tahun berkhidmat tetap, dpt pulak keluarkan duit kwsp yg tak seberapa tuh

-dpt turn smbung belajar (oohh...trus jd stress bila ckp pasal smbung belajar)

-oh...boleh beli umah guna loan government...terikat la haku ngan utang smpi pencen!ni nama nya utang keliling pinggang....

-apa lg ek?????



0 comments: