Thursday, November 19, 2009

biru mata hitamku...

moga saya akan sentiasa
dikurniakan telinga yg tajam pendengaran
dengar apa yg perlu ajer
bunyik org batuk, kentut, sendawa
or something else
takyah layan
-
saya mohon
tahap ke-fokus-an saya
adalah dalam keadaaan baik
dan meyakinkan
serta tidak terpesong ke lain
atau dengan kata lain
tiba-tiba kat minda
terlintaskan Remy Ishak
(muahahha...statement nak mintak kena sula!)
-
juga hendaknya
tahap pembacaan dan pemahaman saya
adalah dlm situasi memuaskan
bukan nya tiba-tiba
i couldn't understand a very simple sentence
ewahhh..lempang diri seniri!
-
masa tu
saya tiba-tiba jadi cam
reporter akhbar The Star
yg hebat wat ulasan itu dan ini
terror tahap gaban
tulis begitu begini
in English of course!
-
last but not least;
-
bila di ajak berbual
lidah saya tiba-tiba je fasih dan bertukar slang
bukan mcm sebab makan belacan atau tempe byk
tapi makan keju banyak beb.......
-
aminnn...
-
apa-apa pun yg saya perolehi nanti
itulah takdir saya
atau dlm bahasa kesatnya
"tak yah berangan ler nak pi study kat England"
-
-
sekian
-
-
Yg benar;
Calon IELTS 12 Disember 2009
*
*
*
*pray for my success, peeps!

0 comments: