Monday, November 16, 2009

walaupon dia tak dpt baca, tapi saya tujukan utk dia...

Buat Aku Tersenyum
*
Datanglah sayang dan biar aku berbaring
Dipelukanmu…
biarpun ‘tuk sejenak
Usaplah dahiku
dan kan kukatakan semua
*
Bila ku lelah tetaplah di sini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah biarkan aku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar
*
Rasakan resahku
dan buat aku tersenyum
dengan canda tawamu
Walaupun ‘tuk sekejap
Karna hanya engkaulah
yang sanggup redakan aku
*
Karna engkau satu satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Karna dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang
*
Dapatkah engkau selalu menjagaku
Dan mampukah engkau mempertahankanku
*
*
--> saya paling suka 2 baris yg last tu...dapatkah you lakukan nya arjuna?
jawab! jawab! jawab!

0 comments: