Thursday, March 4, 2010

teringin

tiba2
masa membelek2 majalah In Trend (okeh...majalah ni saya TEERRRRbeli bulan ni, atas satu sbb je...padahal 5 tahun sekali tau baru beli majalah cam ni)

teringat dan teringin nak pakai semula ni


SK II miracle water
saya nak pki yg ni je, tamau benda2 lain mcm cleanser, toner, bla3

dulu pakai yg trial pack selama sebulan, mcm nmpk la kesan yg ok sbb ehem ehem...kawan2 opis kat sirim masa tu tego kata kulit saya nmpk glowing dan elok...eh saya tak tanya diorg pon cam soalan berbunyi "nmpk apa2 perubahan tak kat kulit saya?"

bukan saya tanya tp tetiba je diorg yg bg komen...so cam jatuh chenta la jgk ngan miracle water nih

tp bila dpt satu set masa hadiah hantaran bertunang tu, bila pakai cam jd kering la kulit so terus stop dan sedekah je miracle water dan segala mak nenek dlm set tu kat kakak dan emak...

(ke arjuna beli set tu kat pasaran gelap? that's why tak sesuai? hep...hep..hep...biasa neh!...tarik balik kata2 itu...kang arjuna baca ni dan marah lalu sumpah saya jd peti sejuk samsung dua pintu)

ok, nti nak try pakai semula la cecair ajaib neh

saya tamau jd putih2 melepak cam dlm iklan tu, saya cuma nak kulit nmpk sehat (selain dr kesucian dan keberkatan amik wuduk...ye kita amik wuduk plg minimum 5 kali sehari, tp kalo saya kdg2 jd 10 kali sehari sbb terkentut okeh, muahahaha)

bukan juga nak nmpk cantik utk tatapan org lain, tp nak nmpk berseri tuk tatapan suami terchenta (tunduk malu) agar dia tak menatap wajah Tania Hudson pulak

okeh
menda kedua yg saya teringin secara tiba-tiba adalah sun glasses
tp saya nak tempah sun glasses yg ada power la utk kegunaan mata sy yg rabun jauh ni
sbb malas la nak kena pki contact lense la pulak bila tiba2 gatai nak merasa ber sun glasses

kuh3
bleh la nak feeling2 bergaya berkaca mata hitam sedang memandu caldina kelisa ke opis, muekekeke

dan perkara ketiga saya teringin adalah....huhuhu malu lak nak tulis sbb saya duk berniat nak wat ni dah nak masuk 4-5 bulan dah, tp tak terlaksana

ni kalo cik norainiza tau ni, mampus saya kena bambu
sbb kalo ngan dia, duk asek sebut je, buatnya tidak
hahah...malu gua sama itu perempuan

everytime nak beli kasut or sandal
sibuk je cakap kat dia; saya nak carik kasut bertutup or sandal yg sesuai sbb saya nak dot dot dot

aihhhh...bila nak start ni?

okeh tu je la menda yg saya rasa teringin wat masa nih, menda lain tak de kot ?(dah pikir abis ke ngan statement "tak de menda lain " tu?)


0 comments: