Saturday, March 27, 2010

tetamu ALLAH

27 Mac 2010 ; 7.28pm

saya terima sms dari seseorang:

" salam, Z** kat Makkah ni.buat umrah. dlm bas ni baru selesai miqat dan tana'im utk buat umrah.tetiba teringat awin..mungkin gerak dari Allah , semoga semua org yg Z** kenal dpt sampai di rumah Allah ni.. Z*********h "

-terharu dan sebak
-semoga suatu hari nti, saya, suami dan anak (atau anak-anak) di limpahkan rezeki utk menjadi tetamu ALLAH
-Z** ni adalah kawan lama masa di matrik dan USM...kemudian lama kami terpisah hingga lah cuti bulan 12 hari tu, dia dtg ke rumah saya...
-Z** juga telah berkahwin selama 5 tahun namun masih belum dikurniakan cahaya mata (setakat masa saya jumpa bulan 12 tu laa), dan masa dia memegang anak teruna saya hari tu, saya sempat doakan moga dia segera dikurniakan zuriat.aminnn...


0 comments: