Friday, June 12, 2009

abiH sudaH

muahahaha
akhirnya abih jugak siri Matahari tv3
setelah stress menunggu episod akhirnya bila
tapi
di sebabkan tadak menda nak wat pas balik kije
so
saya layannnnnn jugak la Matahari ni
almost every episod la saya tgk
ngehngehngeh

biarpon mmg bykkkkk la yg tak logik dlm citer ni kan
tp abaikan aje la
kalo nak yg logik
sila wat drama seniri la ek

hahaha
apatah lg dengan keHADIRan
Fahrin Ahmad
(apsal le saya suka kat bekas Linda Onn ni ek? suka tgk je bukan suka lainnn)
boleh la menjadi "mengabur" mata
sbb saya tak berapa gemar dgn heroin Matahari nih
muekekeke

episod akhir smlm
agak menyentuh hati saya la jugak

owh
first love mmg begitu
agak sukar kot utk mengikis keluar dari hati
tapi entah laa
sbb saya tak de second or third or fourth love
so saya tatau la cam ne

cuma moral of the story:

"namun harus ku tinggalkan cinta
ketika ku bersujud"

macamana2 pon
cinta padaNYA tetap yg utama