Friday, June 19, 2009

oN leavE

19 jun-22 jun
saya akan ke Kuantan Pahang
untuk menghadiri MUCEET 2009 di M.S Garden Hotel

(giler tamak...sebulan 2 kali pi conference. sila jgn salahkan saya,ini semua misunderstanding.sbb mula2 sy tak sangka pon terpilih ke MUCEET ini sbb anto abstrak adalah setelah 2 hari lepas dateline. tp udah diterima....maka haruskan kaki melangkah penuh gaya. kalo ikutkan, sy pon tak larat.claim pi penang ari tu pon tak dpt lagi...ni kena travel di "tengah-tengah bulan " yg sengkek begini...phewwww

ada sapa2 mau ganti tempat saya? sgt di alu2 kan...sbb di MUCEET nti saya perlu present paper...di ulang PRESENT PAPER...so kalo ada yg nak ganti...sy sgt la bersyukurrrrr)

22 jun - 26 jun

saya amik peluang utk pulang ke kg halaman, tempat jatuh lg dikenang inikan pula tempat bermain

udah 3 purnama tidak bertemu ayah dan mak...mungkin 3 hari di sana tanpa encik suami yg akan kembali bertugas

tapi... kalu dah nama loving couple (sila muntah byk2 yer..) saya akan pulang ke pasir gudang utk celebrate besdey encik suami pd 25 jun ini

27 jun

pulang ke pangkal jalan behor indah 3 taman behor indah kangar perlis