Monday, April 5, 2010

harum manis kembali

musim harum manis datang lg

tp this time cam "tiba2 je musim dia datang"
eh...ayat apa cm tu?

maksud saya; tak perasan dah nak smpi musim
tup-tup tgk tepi2 jalan masa nak ke Alor Setar 2 mgu lepas, ada ada jual2 kat gerai2 tepi jalan tu

tapi, this year
tak de orang2 terdekat yg duduk jauh dari perlis yg sedang mengandung
kalo idak, harus la saya pos sebiji dua utk mereka rasa

setahun sekali tuu....payah tau nak dpt :)

sabtu dan ahad, tak de aktiviti sangat

mood shopping or window shopping terpaksa saya "meditasi" kan dulu
smpai betol2 masak ranum, high level hingga ke 18 & 19hb nanti yer
so duk dendiam jerk kat umah ...hahaha hingga detik itu tiba

arjuna pulak tak bagi saya masak
dia suh saya rehat, memandangkan perut saya baru mahu pulih
bagus jugak la dia amik cuti dan datang ke perlis
otomatik perut saya kembali sehat :)
dokter dari jauh jugak yg paling mujarab, hahaha

maka, tak de la aktiviti memasak di The Beach
arjuna ajak makan kat kedai saja
(b4 dia naik bas nak balik, setelah peluk cium muah muah hindustan hollywood seme baru la dia cakap;
"bie puas hati tak bagi sayang masak, kita makan kat luar 2 hari ni sbb bie dpt tgk sayang makan banyak...hahaha...baru la cepat baik perut tu, jgn diet2 dah lepas ni..."lorrrrr..boleh?)

hari Ahad
kami ke Ladang Harum Manis Bukit Bintang



manis bersari
yummeh

nak tunggu rm8 sekilo la baru melantak puas2
hehehe

0 comments: