Monday, April 5, 2010

i am waiting n still waiting

tadi
ber ym ngan best fren
satu-satu nya besfren yg masih belom kawen
(among 3 bestfriends yg saya ada)

saya tau
dia skrg sedang-dm-proses-kenal-hati-budi seseorang
teman tapi mesra kot
dan harap2 terus la mesra...hahaha

hati saya lak yg berbunga-bunga
mcm saya lak yg nak kawen
hampesss

hopefully
saya dan arjuna dpt jumpa calon tu
2 minggu lagik

owh..tadi ms ber ym
dia ada cakap (tulis la sebeno nya kan?)
dia nak simpan duit
sbb mebi nak kawen bulan tuuuuttt (terpaksa dirahsia kan.da ala2 artis lak..hahhaa)

alhamdulillah
saya doakan semoga segalanya berjalan lancar
dan besfren saya ni kawen dlm masa terdekat ni
atau sekurang2 nya sebelum dia mula bertugas nti

opsss...
kalo gitu
saya pon harus kumpul duit dari sekarang
untuk sponser hanimun dia nti
mcm yg dah saya janji
before kami tamat belajo dulu

ok...pilih ler pulau mana awak nak...saya sponser pakej otel je...yg lelain awak bayo pakai duit seniri okeh?

~untung gak besfren saya yg kawen lewat dan kawen ketika saya sudah lama bekerja ( hello...bajet kalo keje dah lama, duit pon banyak ker?)...hehehhe

0 comments: