Thursday, April 1, 2010

dokter bg MC, saya amik je laa

malam tadi
before maghrib saya masak bubur
konon nak makan yg lembut2 saja since perut pon sejak hari tu punya kes
tak berapa nak elok sgt

tapi
malam tadi jenuh saya tak leh nak lelap sangat
telentang salah
mengiring kiri salah
mengiring kanan pon salah
seme serba sakit
perut rasa cam di ramas2

huhuhu
3.49 pagi saya sms arjuna; bgtau saya sgt sakit smpi tak leh tido

3.52 pagi arjuna reply, suh saya ke klinik lain sok pagi

arjuna pon ada bgtau, if saya sakit lagik, dia nak balik sini

so saya pegi pulak Klinik Faizah, request nak dgn Dr Faizah yg dah 3 tahun lebih saya tak check up ngan beliau
lgpon nti musti nak serah perut utk ditekan so tamau la terkena dokter lalaki cam hari tu lagik, hehehe

dokter cakap saya kena gastrik dan bukan appendik, sbb kalao appendik, musti demam kuat beberapa hari

dokter suh makan 3 jenis pil, dan-dan tu jugak
dan bg MC sekali

dokter gak pesan, kalo tak sehat jugak 2-3 hari ni, check up la semula utk di amik darah pulak
hohoho

maka, skrg saya bersiaran dari Teduhan Kasih ler
ekceli tak de la smpi tak larat sgt nak duk kat opis
tp saya tamau duduk terlalu lama sbb akan rasa letih
nak baring kat opis leh je tp saya lak yg rasa tak selesa

so end up
lepak la berheat kat umah smbil bawak pulang jugak 3 report FYP student utk di semak

byk lagi woo keje kat atas meja tu
dgn 69 skrip jawapan lab test lagik
huhuhu

semoga cepat sembuh la pas ni, aminnn

~sementara tgu nama kena pgl masuk bilik rawatan td, sempat la tgk HAPPY MOMENT untuk 2 kapel (yg ada anak sorang dah)..mereka tersenyum2 gembira melihat gambar scan baby...saya pon senyum sama tp dr jauh je la, hehhehe...sambil terasa-rasa ke-happy-aan mereka...hopefully dpt rasa sekali lagi moment cam tu, insyaAllah...but plz don't ask me WHEN but plz pray for my success (ewah...success tuuuu)~

p/s: arjuna baru je call, dia dah dpt tiket.naik bas malam ni
huhuh...terharu!

0 comments: