Monday, April 19, 2010

a treatment :)

17hb saya dan anak teruna smpi Bnagi dgn selamat
itu pon ada insiden tak-masuk-akal

iaitu:

-sesi tukar bas dan tgu bas selama sejam di alor setar (kul 12 malam)

-sesi tukar bas lg di hentian duta (kul 5 pagi)

owh...sila bayangkan cam ne situasi saya nak bertukar bas dgn mendukung anak teruna yg sdg tido dan mjengangkut 2 beg pack dan satu bakul susu?

haruslah guna kuasa veto penumpang iaitu memaksa driver angkat brg saya utk pindah bas!

kes nak repair lappy pepel kechentaan; alhamdulillah setel jgk dlm masa sejam lebih tp kena "pertukaran" 13 kpg not rm50...phew...ketar tangan korek 3 keping kad atm nak bagi cukup!

pas tu, atas desakan rakan dan desakan napsu seniri, gigih heret anak teruna naik monoril, membetis setengah kilometer utk jejakkan gak kaki ke Pavilion...dan ketar2 tangan nak bukak pintu butik Coach...hehehhe


Then, 18hb barulah arjuna jemput kami berdua

As a treatment and for birthday present...arjuna belanja stay kat Cititel Midvalley.

Sebab saya penah bgtau kat dia, saya tingin nak window shopping sorang2 dan dia pon leh spend time ngan anak teruna berdua (kat bilik otel, hahaha)

maka, hajat saya ditunaikannnnn...

petang tu, saya abiskan masa 2 jam setengah window shopping sorang2 (smpi sakit tulang belakang.serius...sakit sguh tapi tahan jek la...hehhe...kuasa shopping bg org perempuan gitu laaaa)...hahaha...heaven mmg la heaven tp bila terdengar suara budak kecik keliling saya
menjerit or menangis or pgl "mummy...mummy..." hati duk gundah gulana tingat kat anak, :) hehehe

tp yg stress sgt2 adalah di sebabkan window shopping smbil telan air liur...sebab gaji tak masuk lg.paling2 pon kalo tingin sgt,terpaksa laaaaaaa swipe duit pestik smbil berikrar akan membayar sejurus lepas gaji masuk, miahahahah

before maghrib lak...puan buddy serta keluarga sin chan dtg jupe saya...time kasih belanja saya dan keluarga saya ek buddy :)

tepat 12 mlm...arjuna mai wish kat telinga tp saya rasa saya cam mamai2 je ...hahah sorry la yep

so the next day; 19 april 2010



muka sebedey gurl nak turun pi memakan makanan pertama di hari ulangtahun beliau

dah check out, sambung ronda2 lagi sbb smlm arjuna ngan anak teruna tak join kan...so hari ni bg can diorg la pulak.saya lak jd peneman...hehehhe








budak kecik yg tulung babah tolak stroller

saya tak bwk buggy dia, so kena la pinjam kat service counter...kalau tak guna stroller nih, mau semput mengejar dia pulak...pas tido dlm tu sejam lebih...boing2 nak turun tolak stroller sama babah pula



then lapar, singgah makan dan celebrate besdey saya dgn sepotong kek blackforest cheese...yum yum

boleh pulak, pas abih makan arjuna trgesa2 pi MPH bookstore kat tepi tu...rupa2 nya pi beli besdey card...hahahah...saya tak kisah pon,tak de sebedey card pon tak pe.dah le org belanja tido otel, pas tu belanja sk II ngan sandal lagi...

ok la. last but not least...masa nak masuk The Garden terus nmpk butik ni

masa kat pavilion segan nak bgambo...so lepas "hajat" kat sini je la tanpa segan silu :)



p/s: ptg td dah smpi umah arjuna kat bentong tp pas maghrib, "pekerja cemerlang a.k.a tukang-pegang-kunci-kilang" gigih jugak pegi keje...adeiii. ni dah kul 10 mlm, sat lg balik la tu (spt mana dlm sms beliau 15 minit yg lalu)

0 comments: