Wednesday, April 28, 2010

hidup dalam sampah?

sejak tahun 2006
saya menghuni bilik pensyarah di atas MBM 9

hahahah
cukup 4 tahun
rupa2 nya selama ni
saya duk dlm SAMPAH

lihat la
ini la sampah2 yg berjaya saya kumpul



kalau la kumpul duhet
byk mcm ni
kompem la boleh pegi Mekah balik hari

dah masuk hari ke 3 saya mengemas bilik opis neh

tinggal sket je lg barang2 nak pack masuk kotak

ni buku2 teks yg saya ada
sepanjang 5 tahun keje ni



sikit je kan?
hehehe
ye lahhh...saya pengumpul SAMPAH
bukan pengumpul buku teks

ni pulak nota2 lama, nota2 comot
buku2 dpt dr conference, dll
kira yg ilmiah ler

juga assignment student dan sebagainya



kotak kiri tu
akan di bawa pulang ke rumah

kotak kanan tu, simpan kat opis je la

ni pulak
masih nak guna lg dalam 2-3 bulan ni
kotak kiri tu
seme terkandung
bahan-bahan bukti penting
untuk failing
penting utk akreditasi nti
so tgh duk sort nak tgu masuk fail2



yg kanan tu
dah siap bungkus dlm pestik
ikut subjek
tu pon bahan bukti penting
utk akreditasi
nak masuk fail2 jugak

oh
ni pulak koleksi buku2 grolier anak teruna saya
beli masa dia dlm perut lg
masa peknen 8 bulan
(eh...kelihatan buku Dr SMS di atas sekali...maklum la... buah hati mummy idola Amjad Faheem)



tapi saya mmg tak bwk balik umah pon
sejak beli
hehehe
bwk 2-3 buah je
utk bacaan masa dia dlm perut dulu
hihihi
skrg ni pon
duk bacakan kat dia

yg ni nti
kena angkut bwk balik umah la
leh buh dlm mini library
ecececece...

saya jugak dah siap kumpul masuk kotak
koleksi souvenir yg saya duk lekat2, gantung2 kat dinding opis ni



hahaha
terjumpa jugak souvenir seniri
masa kawen dulu



koleksi fridge magnet je saya tak masuk kotak lg
biar la jadik perhiasan sementara neh



ekceli
byk menda2 misteri saya jumpa
masa duk ngemas ni

jumpa katalog tupperware yg "menjadi kontroversi dgn tokei tupperware"
hahahah
jumpa katalog yg jual bekas beso kaler merah tu
katalog februari 2009 rupanya

jumpa jugak borang suaikenal masa saya mula2 keje kat sini
siap ada sign library, pendaftar, keselamatan, HEP
kahkahkah
kagum ngan diri seniri
begitu rajin dan dedikasi saya
menghabiskan masa meronda seluruh unim*p
mengumpul sign org2 penting
heheheh

terjumpa
kertas lagu2 jiwang
yg saya salin
or yg arjuna bagi
heheheh
gelak guling2 laaa

pas tu jumpa ni;



kad-kad jemputan kawen
trmasuk kad kawen seniri! (yg kaler biru tu)

jgn tak caya
kad jemputan kawen mawi=ekin pon saya dpt tau
hehehe
tp ni yg selekeh punya kot
bukan yg diorg tmph mahal2 tu

tp ni arjuna punya
ntah mcm mana dia leh dpt
tak pasti la pulak
lupa nak tanya

okeh la
ramai yg duk question kat saya
kenapa saya duk mengemas, packing barang2 opis?
adakah karena saya suda tidak sabar
utk chow dari sini

sebenarnya
tak de la smpi mcm tu

ni haa...
benda ni la sebab utama nyaaa;



berderet wooo fail2 subjek dan fail penilaian saya tak prepare lg
ni 3 semester punya tanggungjawab nih
alpa sungguh saya nih

sbb tu
motip utama saya mengemas bilik opis
adalah utk mencarik bahan2 penting
nak buh dlm fail2 tu

pas tu
pikir2
dah alang2 saya mengemas dan mencarik bahan2 penting tu
langsung la saya kemas sekali harung
nti tak de la pening kepala nak kemas2 byk kali kan?

nanti tinggal tgu lori 30 tan benti depan opis
then angkut masuk lori
zooommmmmmmmmmm

p/s: eh...sapa ada kotak kosong yg tak mau guna, bg kat saya la yek

0 comments: