Wednesday, August 25, 2010

mungkin saya perlukan wool jacket di kala ini

haihhh

ini serius!

saya tak pasti
sama ada bilik opis saya nih mmg melampau2 suhu sejuknya
atau kerna
saya sorang di bilik opis ini maka tiada haba luaran boleh menjadi agen "penghangat"

hohoho
serius betol...
sejuk smpi kdg2 otak tak bleh berfikir utk study (untuk ber blog dan ber chatting, alhamdulillah masih boleh, muekekeke)

juga sgt serius
sbb hari ni saya memakai glove di kedua2 belah tangan
tapi masih rasa sejuk yang membeku

ohhh tidak!
jangan la seksa saya dengan keadaan begini

di mana main switch air cond ini?
di mana?
di mana?

(air cond dia ni saya rasa cuma ada satu main switch, centralized kot...)

hari tu saya dah bg soalan "giler" kat arjuna

KAT MALAYSIA ADA JUAL HEATER TAK MCM KAT OBERSI?MANA NAK CARIK EK?--> puya, kem satu heater bleh?

* nak beli mafla la pulak

* tolong la...sejuk siot...

0 comments: