Friday, April 17, 2009

di TaMaN TeMaN

Maaf kan saya
Kalau tindakan saya membuatkan anda sakit hati dan kecik hati dan terguris hati

Sungguh saya tak mampu menjadi "baik" untuk anda kali ini
Cukupla sebelum ini saya jadik sgt berhati mulia
Membiarkan hati terluka dan dilukai

Dua tiga hari saya asyik berfikir
Smpi blood pressure saya naik sket
Lalu kepala saya pon jadik weng dan pening2
Hormon badan pon berubah abis dah ni

Saya asyik berfikir
Dan kadang2 menyalahi diri seniri

KEJAM KAH AKU?
JAHAT KAH AKU?

Muahahaha
Sedangkan selami ni
Saya sendiri sering minta pertolongan rakan-rakan
Bila berada dlm kesusahan

Tapi kemudian saya sedarkan diri semula (tanpa menampar pipi seniri, kiri dan kanan ye...)
Makhluk TUHAN yg sorang ni
Dah byk kali laaaaa wat saya susah dan sakit hati dlm keadaan pasrah
So mebi kali ni
Turn dia pulak saya susahkan
What goes around comes around....

Ye..ye...
Sedapkan hati seniri

Maafkan saya
Kali ini saya perlu buat keputusan
Untuk tidak mahu mengalah dengan situasi yg di bawa oleh "org-org di luar kawasan"

Maaf
Saya tidak mahu menanggung risiko

OK
Lepas ni saya jadi baik mcm biasa


0 comments: