Wednesday, April 15, 2009

WonDer PeTs


Sekarang, baru start nak glamer citer katun WONDER PETS

Saya seniri tau pasal katun ni, dalam 4-5 bulan yg lalu
Setelah diberitahu oleh pengasuh, yg anak teruna saya sgt suka menonton katun ni
Kat tv setiap hari
heheheh


Mula dari situ, saya duk wondering, cam ne la katun WONDER PETS ni yek?


Tak lama lepas tu, encik babah downloadkan seme lagu2 WONDERPETS ni
masuk dlm hp kami berdua
Buat hiburan anak teruna di kala rajuk dia tiba, atau angin kus-kus dia sampai
hahaha
Sampai saya seniri dah ter-hafal lagu2 wonderpets ni
Lagu yg satu ni, saya nyanyi utk dodoikan anan teruna setiap kali sebelum tidur
errr....tak lupa juga dodoikan dia dgn zikir2 dan selawat yer, kawan-kawan...hihihi
"Wonder pets, wonderpets dan berjaya
Membantu anak swan yg kesusahan---> ni kdg2 tukar dgn "membantu amjad faheem tido lena"
Kami tak besar
Dan kami tak kuat
Bila bekerjasama semua jadi mudah
Wonderpets weeeeeeeee"
Satu lagi yg saya suka ulang adalah...
"Oh anak swan
Tersangkut dalam baldi
Ini serius
Mesti tolong dia
Oh anak swan...oh anak swan"
hahaha...tang Ini Serius tu, encik babah akan gelak, sbb dia kata, suara mummy sama je cam suara Ming2 yg nyanyi tu...hampessssss
Watak2 dia ada 3 je, iaitu Linny (si hemster), Tuck (si kura-kura) dan Ming-ming (si anak itik)
"Linny, Tuck dan Ming-ming juga
Wonderpets datang membantu..."
hahahah..
so cute actually....
ermm...tak lama lg musti keluar mcm2 produk utk karakter Wonderpets ni kan?
Sama mcm masa Spongebob, Upin dan Ipin, Ben10, Mr Bean, Pooh, dll



0 comments: