Tuesday, April 7, 2009

QZ 7595

Bas dari Kangar ke Kajang adalah pd jam 1015 malam
saya smpi di stesyen bas Kajang pada jam 6 pagi...
cik intan (bukan nama sebenar) tiba 2 minit kemudian
mujur ada pakcik yg baik hati tulung angkatkan beg turun ke bawah sbb dia tgk saya sgt susah mau bwk barang dan dukung anak teruna

Pagi tu, di rumah cik intan, saya dan anak teruna sempat melelapkan mata berikutan tidak cukup tidur di dalam bas

Tiba2...cik intan tanya saya;

mau beli coklat tak?

harusssss lah saya mahu kan? saya dan coklat kan tidak boleh dipisahkan, umama irama dan lagu gitu....

Dan, petang tu, lepas solat zuhur dan amik encik babah di hentian serdang, dan b4 ke LCCT

Kami singgah di sini utk beli coklat

KIlang Coklat Berly's Seri Kembanagan Selangor



Bwk bakul smpi dua bijik...beli coklatnya rm30 je...huahuahua...gaya mau lebeh okeh...
Anak saya yg bermulut comot, makan coklat tester...

Dari lembu ini kita dapat susu lalu terhasillah coklat...tp ni lembu tipu2 je la...

Smpi di LCCT jam 4 ptg.Check in dan mengisi runag2 kosong dlm perut di Mekdonel...
Pastu mandikan anak teruna yg sudah bertukar dr bau wangi ke bau coklat ke bau fries dan terus ke bau masam peluh
Jupe menan sapa punya ntah kat nursing room...kelepet ler wat umpan boring2 anak teruna



Flight ke Bandung delay...dari 655ptg langsung ke 8 malam...huh...jenuh dong menunngu, capek gue!


Harus la ada gambo gedik saya dan anak teruna...

Dlm flight anak teruna bukan main over acting lagi...riuh...dah ler dlm tu dia sorang je budak kecik...
Berdiri atas meja okeh...kalu patah meje nih, mau mummy kena denda keje jd stewardess selama 2 tahun...huahuahua bagus jugak tu...


Selamat mendarat di Bandara Husein Sastranegara Bandung Indonesia jam 1015 malam (waktu Mesia)..waktu sana 915 mlm
Best best...merasa le mcm dlm tv tu, kalo org tgu kita kat airport kan dia tunjuk kertas tulis nama kita tu...hahahah tp nama indonesia saya adalah NUR ASWIN...boleh?????
Epot Bandung sgt kecil, mcm bus station saja...
Nak amik luggage pon seksa...lama giler tgu sbb laluan luggage tu jugak la yg dia guna utk buh hand luggage kita utk di scan...so tgu seme hand luggage penumpang abih di scan, di check..baru la luggage lain tu dia buh atas tu dan di scan...
Tu kalo clear...lepas terus la..tp bagpack encik suami kena tahan di sebabkan diorg nak make sure air apakah dlm botol mineral yg ktrg bwk...dan air tu sebenarnya cuma la AIR RIBENA...hahaha
Bila dia tanya; air apa ini? saya jwb; air ribena. dia tanya lg; air ribena tu mcm mana?
kuang3
Then, transport dari guest house sudah sedia menunggu, dipandu oleh Pak Oca...kalo kat sini harus la teksi biasa saja kan...tp di sana adalah APV Suzuki...harus la saya dan keluarga berlagak seperti org kaya...
Selamat smpi di de Tropis Guest House Jl Windu 6 pada jam 11 mlm, waktu Mesia
dan dlm sejarah idup anak terunaku, tidur jam 12 malam...hihihihi

*smbung lg nti*




0 comments: