Wednesday, April 22, 2009

GeLoRa JiWa

1. Sama seperti salah satu entry puan buddy saya...saya jua mahu luah perasaan yang berbunyik begini:

I HATE COPY CAT!!!!
please...jgn kacau hidup saya(dan kami)

hidup anda sudah terlalu bahagia (saya kira) dengan kehidupan anda seniri, jalan yg anda pilih seniri utk merasa hebat dan berlagak bagus, bahagia dan kembang kempis dengan pujian2, ampu2an, dan kata2 perangsang dari orang2 sekeliling yg sgt ambil berat (bukan mcm kami yg selalu di ambil ringan), anda yg selalu dirisaukan, ditanya khabar dah makan ke belom, dah berak ke belum, hidup anda yg ada org selalu care pasal baju, kasut ,malah sepender anda...

saya sgt benci dengan tindak tanduk anda (saya tak pasti anda ada tanduk atau tidak sebenarnya)...saya benci kalau anda nak copy cat hidup bahagia saya...benci...saya rasa mcm tak mahu jumpa anda dan mereka selama 365 hari...

***oppss...entry No 1 ini mungkin hanya di fahami oleh sorang je "mangsa" yg telah mendengar luahan hati saya di suatu pagi yg bening...

2. Henfon SE S5001 saya telah nazak dan masuk ICU pada 18 April (sbg hadiah hari lahir yg tidak terperi indahnya)

Mujur ada henfon extra encik suami, yg sama model akibat membeli sepasang pada bulan 10 tahun lalu

Deeyyy...baru 6 bulan sudah rosak ka????

Hemm...perlu repair la henfon saya yg nazak itu...dengar khabar hampir Rm120 kos nyer...

3. Sakit perut a.k.a light period pain...huhuhu da 3rd day...berdebar2 jugak tempohari setelah delay period selama seminggu...giler ahh...tp saya menten debaran sbb saya sgt yakin...

4. Busan di opis..kerja byk dah siap...ehehehe...cuma nak semak report FYP je yg ada 4 ketoi atas meja nih...malasss...malas...

Amik mood..amik mood...

5. Esok gaji...nebes tgu slip gaji...terasa2 yg loan perumahan sudah memulakan tugas nya memotong RM yg ada dlm akaun gaji saya...ohh.....25 tahun harus melihat slip gaji yg sikit kuantiti isi di dlm nye....

6. Tadi mak tipon, mcm biasa tanya pasal cucu dia (best kan mak saya...tak penah lupa kami..selalu tipon tanya khabar...ermm...mak anda semua pon begitu juga kan kawan2...mak orang lain????????)

Mak citer, abang saya yg di Kuching sudah berkira2 mau tukar posting ke semenanjung setelah lebih 8 tahun men-cikgu-kan diri di sana

Dan

Kakak saya yg mengandungkan diri dan mengalahkan diri selama 3 bulan telah kembali bertugas.chaiyokkkkkk!!!!!

7. Lapar

8. Bahu sakit semula...adoi....

9.Dah abis dah update

0 comments: