Monday, March 30, 2009

JuTaWaN SeGeRA...

Another 2 days to go...

Saya dan 2 org jejaka bernama F, akan pergi ke...

Tiket murah sudah dibeli bulan lalu, semasa sales/promotion..

Ini juga sudah ready...
Ini pon sudah mitak encik suami tukarkan di money changer...jutawan pak...

Beg sudah siap packing...cuma sepersalinan saja utk kami...yg lelain sila beli di sana utk dipakai ok, kalo tak beli...recycle la persalinan yg ada...(notif utk beli baju la tu)
Ini wajib ada...kalo idak shopping ke mana...dukung anak teruna je la yg lebihnya...takut terlepas dan terhilang (nauzubillah...) dia pon ye jugak...harus ikat dia kuat2 dlm buggy dan suh dia duk senyap2 semasa mummy sdg sibuk mengirai rupiah2...



Bekalan penting utk anak teruna...harus bawa dari sini

Ni pon penting juga utk dia...takut mau bg dia minum air dari paip di sana...utk dia bior la yg meyakin kan sket...utk mummy ngan babah, telan air liur je pon tak per...


Tempat utk stay kami sudah booking...giler arr...300,000 tu per nite...Palace of Golden Horses pon tak ratus ribu ginih....hahahah ayat riak...padahal ratus2 tu dalam rupiah je....




Di sana...saya mahu beli ini...


Juga ini...



Tak lupa jugak, ini...

Selain mengirai rupiah, mahu jugak ronda2 tempat menarik...nti dah balik la baru cerita
Doakan saya dan dia serta dia selamat pergi dan kembali
Doakan juga, semoga saya tidak sesat dlm perhitungan semasa membeli belah
dan juga semoga saya tidak pulang ke Perlis, Malaysia dengan poket yg kosong lalu makan mi segera selama 20 hari sementara menunggu gaji bulan depan!


notes: all pictures were taken from Google image...sorry and thanks.


0 comments: