Thursday, March 19, 2009

BenCi aarrr...DiA dPT pi GOLDCOAST

Kuang3
Baru lepas ber ym dengan minah sorang ni, kawan baik saya
Dia nak pegi GOLDCOAST arr bulan 7 ni..
mencik..mencik...
saya mau ikuuttttt...
ber-bikini-an di tepi pantai...muahahahaha
jeles kuasa empat...

Baru semalam
Ada sorang 'kawan lama satu batch suatu ketika dulu'
menegur saya di MBM 10

"eh...kat mana kawan u yg selalu naik motor tu ek"

huahuahua...minda saya berpusing 360 darjah , nak rewind balik semula episod2 lepas, masa zaman saya ada kawan naik moto

ooo...kawan baik saya ler tu
saya menjawab;

"dia kat ukm, wat phd..."

erm...macam tu la keadaan kami berdua; saya dan kawan baik saya tu - Intan (bukan nama sebenar,nama di rahsiakan..hehehe)

kalau org nmpk saya, akan tanya pasal beliau
kalau jumpe beliau , akan tanya pasal saya...
selalu sgt la macam tu
dari zaman study dulu....... sampai laaaaa......sekarang

kalau dulu, saya demam a.k.a ponteng kelas, atau tertinggal kat belakang sbb masuk koperasi, pegi jupe lecturer ke...org nmpk dia jalan sorang tanpa saya jd bayang-bayang dia...mesti org akan tanya, mana awin? mana awin?

mcm tu jugak kalo saya sorang2...org akan tanya...mana intan?mana intan?

kalu saya dpt emel dari kwn2 ktrg yg lama pon, musti akan tanya pasal intan jugak

dia pon gitu, kalau ada kwn lama yg jupe dia, musti akan tanya pasal saya jugak

woh....kalah kembar siam ler gini kan?

kehkehkeh

tapi hakikatnya mmg mcm tu ler
buleh di katakan, kat mana ada saya, kat situ mesti ada dia
dan kerjaya kami pon mmg hampir2 dan sgt2 serupa

contohnya...
dulu dia penah jd guru ganti kt sekolah menengah
saya pon pas tu jd guru ganti jugak, tp sekolah rendah je

then kami sama2 jd tutor kat uitm jengka pahang

pas abis master
saya keje kat sirim shah alam
tak lama lepas tu dia keje sirim kulim...sirim jugak ler tu

then saya masuk u****p
dia kat k****m
tp sbb lain bidang kat sana, dia apply masuk SLAB u****p
dapat ler biasiswa utk wat phd
so nti abih phd, dia keje sama ngan saya jugak la kat u****p ni...
bukan kah baik aturan yg di tentukan ALLAH tu???
yg bermaksud,ktrg takan berpisah lama???hahahahha

apa2pon
saya sgt jeles awak dpt pegi GOLDCOAST
saya nak pegi jugaaakkk



0 comments: