Thursday, March 12, 2009

LeGa RaSa HaTi...

Alhamdulillah...

Ada byk menda yg wat saya rasa lega hati dan perasaan

Antaranya:

Kuliah EBT 204 dah abis utk part saya mengajar...so tinggal marking lab report (erm..jgn wat smbil lewa ok...nti org cop pemalas pulak)...marking quizes, theory test, tgl wat lab test dan marking (maap yea...saya guna soklan yg sem lepas2 je...mmg dah macam gitu...dah 3-4 sem dah saya dan plv2 wat begini...salah kah?)

Utk FYP...sorang student dah boleh di kira siap eksperimen dan testing dia...so dia tgl wat report je.Sorang lg pulak, insyaAllah by next week dah boleh siapkan sample dan testing...harap2 semua ok dan ak de masalah.Kesian jugak sbb diorg start lmbt sket, angakara saya yg lewat meng-order material dari supplier

Yg ni paling best nak tulis...sbb akhirnya saya terlepas dari seksaan yg "satu" itu...mujur juga saya mendapat idea utk bersekongkol dengan "seseorang" agar dpt backing saya utk tidak terjebak dengan seksaan yg "satu" itu.Sebab saya dan dia dan beberapa org lagi, sgt tahu...calon yg sorang lg tu amat sesuai utk memikul seksaan yg "satu" itu...so bos sepatutnya bersyukur dan berterima kasih kpd saya sbb memberi calon utk ganti saya, seseorang yg sgt ber-kaki-lebar (entah...tak penah tgk lak saiz kasut dia), sgt ambitious, sgt energetic, sgt agresif, dan byk lg la sgt..sgt...dia. Hahahah...giler hipokrit saya sbb terpaksa puji dia melangit di entry ini sbb nak lepas kan diri dr seksaan itu...
Lagipon, saya tahu kemampuan diri saya...saya tahu saya tak boleh nak buat menda tu, ni , sana, sini and so on tu semua...cukuplah saya ni jd pengetua utk anak seniri....jd pengerusi utk diri seniri, dan terpaksa jadik menteri kewangan, menteri pertahanan, menteri tenaga, air dan komunikasi, menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat, blaaa...bla... utk diri seniri dan keluarga...so tak perlu la nak tambahkan beban kat kepala saya lg, ok...heheheh
Saya pon takut kalau saya tak mampu laksanakan tugas dengan baik oleh kerana masa saya di opis dan di luar waktu opis sgt limited...weekend dan selepas jam 8 malam, mmg saya tak leh nak wat apa2...Lgpon saya ni bukanlah jenis org yg boleh tahan tekanan...kang tak pepasal je blog saya ni akan cenderung menjadik blog maki-hamun-caci-maki-emo tak bertempat....hahahahahahha
Apa2 pon...syukur padaMU Ya Allah....

Ermm...satu lg...td masa dlm perjalanan balik dari kuliah...dengar HotFM tengah on air lagu Imran Ajmain...terus saya senyum sorang2 dan sms kat encik suami;

"Bie ada sebulan seminggu je lagi nak praktis nyanyi lagu Imran Ajmain"

hahahahahahaha

To Encik Khairul Fahmie: jgn wat2 taknak pulak yer...dulu2 masa baru kawen, bukan main lg...dengar je lagu kump Dewa...terus nyanyi utk i...tak segan2 pon...so this time i request lagu Imran Ajmain jer. ....tunguuuu

0 comments: