Thursday, March 5, 2009

NaK JuGaaaaaaKKK HaPDeT

Berita terkini:

Updated:

-Tadi pegi amik baju yg tempah jahit kat Kedai Ruzi, atas Medan MARA..huhu...sepasang kena rm55...itu tak kisah lagi...yg nak gelak sbb rege kain nye tu...sepasang dah ler dpt free, besfren kasik present, sepasang lagi tu beli rm16 jer...hahaha...kalo ikut pepatah org tua, ni bleh dikatakan : Mahal tali dari beruk!

-Semenjak dua menjak tiga menjak ni, saya terpaksa tapau utk bekfes dan lunch.Sbb dah takut mau keluar dan sudah tidak ada puak2 nakal yg selalu keluar makan secara berjemaah...terpaksalah saya rela hati back to the previous history masa saya jadik kera sumbang kena duduk kat lab dgn technician dolu2...sedih...sedih...sedih...ilang sudah nikmat hidupku...makan2, lepak2,gusip2 dgn puak2 nakal...tak pe ler...saya terpaksa rela hati mengandaikan ini adalah sebagai azam sempena nak masuk usia tuuuuuut next month...boleh gitu Puan Yaa...ooooooo Puan Yaa???kan ...kan Yaa, Yaaa...ooo....Yaaaa...

-Kakak saya mengandungi ehh...mengandung anak kedua.Expecting to deliver on October 2009.Yippieee...dapat anak sedara lagik

-Ayah saya masih tidak sehat, masih cirit birit.Dikhuatiri jangkitan kuman kat paru2 yg dokter KMC diagnosed telah merebak ke usus (maybe?)...so need to follow check up at KMC again, mungkin hari ni diorg pegi..Kesian ayahanda ku! Semoga ayah cepat sembuh... :(

-Pagi tadi, saya rasa terharu.Masa nak tinggalkan umah pengasuh, saya cakap kat anak teruna;

"Faheem, meh babai mummy"

Then he replied;

"Babai mummy..."smbil tunjuk senyum lebar dia (mcm Elmo tu) dan babai2 kan tangan dia kat tepi tingkap

aaaa.....syahdu ku rasakan...(tp di cover dengan sengihan di wajah)

Oh anakku...sudah besar kamu ya???

-Petang semalam, telah menghantar sms "lawak seram-seram sejuk" kat encik suami...hahahaha.Tapi tak leh reveal isi sms itu di sini, sbb sgt memalukan...kuang3

0 comments: